Koska tarvitset paljon sanottavaa intohimoistasi ja yleisösi tarvitsee syvempää sitoutumista, teet sen itse ja yrityksesi tukee sitä tarjotakseen heille sivuston, joka on houkutteleva useammalla kuin yhdellä tasolla. Useimpien verkkosivujen ongelmana on, että niillä on taipumus noudattaa yhtä, yksinäistä suunnittelujärjestelmää ja ne tarttuvat tediumiin hyvin nopeasti. Hybridiverkkosuunnittelun avulla voit varmistaa, että liikenne palaa yhä enemmän sitoutumista varten. Ja mitä sitoutuneempia käyttäjät ovat, sitä todennäköisemmin he menevät liikenteestä käyttäjälle ja lopulta verkkosivusi mestarille. Kun saat muutaman ihmisen nurkkaasi, markkinointi massoille helpottuu huomattavasti, ja menestyksesi vaikutukset alkavat höyryää. Jos haluat yhdistelmäverkkosuunnittelun, joka voi tehdä kaiken tämän puolestasi, ja sitten joitain, harkitse näitä vinkkejä:
Tunnista markkinat.
Internetin alkuaikoina oli suositeltavaa pysyä vain tekstin kanssa, ja vielä nykyäänkin tällä työkalulla on melko vähän voimaa verkkosivujen omistajille. Joka tapauksessa on olemassa muita tapoja, joilla voit saavuttaa, jotka ovat yhtä tehokkaita, elleivät enemmän tietylle tuotteelle. Harkitse web-videosarjaa, jossa yhdistät “kasvokkain” yleisöön. Tai ehkä “podcast”, jonka avulla voit olla osa heidän päivittäistä työmatkaansa. Kaikki alkaa verkkosivultasi. Sen sijaan, että se olisi yksinkertainen käyntikortin paikkamerkki, käytä sitä yhteyden etsimiseen, ja olet iloinen tuloksista.
Tunnista sivuston sisältö selkeästi.
Vaikka luovuus on erittäin hyödyllistä yritysidentiteetin parantamisessa, kun kyse on sivuston navigoinnista, haluat olla mahdollisimman selkeä ja suora, jotta liikennettäsi ei yllätetä yrittäessäsi löytää tiensä sivun ympäri. Sivusto, joka yrittää tarttua liian “söpöön” sisällön merkitsemiseen, on sellainen, joka kuluu ohueksi liikenteen kärsivällisyydessä, ja sellaisena verkkosivusta tulee käyttäjille enemmän albatrossi kuin mikään muu.
Älkää pelätkö.
Kiusaamisen aika verkkosivujen suunnittelussa on ohi. Nykyään on olemassa palveluita, jotka tekevät hybridisivustojen luomisesta helppokäyttöisen muutaman painikkeen yksinkertaisella napsautuksella. Koskaan ei ole ollut helpompaa tai käyttäjäystävällisempää aikaa ottaa vastaan haaste luoda dynaaminen sivusto dynaamisella sisällöllä. Jos olet kyllästynyt siihen, että sinulla on hyvin vähän Internet-käyntikortteja yrityksesi mainostamiseen, kokeile tätä vaihtoehtoa.